فروش چراغ های خیابانی در شهر جدید اندیشه

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


تأمین نور مورد احتیاج در خیابان‌ها و معابر همیشه یکی از دغدغه‌های جدی شرکت توزیع برق و ادارات و ارگان‌های مختلف بوده است.. لامپ‌های قدیمی مورد است.فاده در این بخش مانند لامپ‌های تخلیه گازی همچون بخار سدیم و بخار جیوه علاوه بر مصرف انرژی زیاد طول عمر پایینی هم دارند، به طوری که سازمانها مجبور به است.فاده ثابت از افرادی جهت تعمیرات و نگهداری این بخش هستند. اگر هزینه نگهداری و تعویض بالا، در کنار مصرف انرژی زیاد و همچنین CRI پایین (شاخص نمود رنگ یا همان درصد واقعی‌بودن رنگ مشاهده‌شده تحت روشنایی چراغ) این چراغ‌ها را مد نظر بگیریم، در است.فاده از چراغ‌های خیابانی LED کوچکترین تردیدی نخواهیم کرد.

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

چراغ خیابانی را می توان در تنوع طرح و ابعاد بسیار زیادی خریداری کرد. با توجه به نیاز خود می توانید از توان های بسیار متنوع موجود است.فاده کنید. در هنگام خرید می توانید به خوبی از تنوع موجود با توجه به بودجه در نظر گرفته شده است.فاده کنید. چراغ های گازی قدیمی نور خوبی را دارند اما نمی توانند به صورت مداوم روشن بماند. چراغ های ال ای دی با داشتن رنگ بندی های مختلف می توانند لومن نور بیشتری را به وجود بیاورند. در هنگام خرید چراغ خیابانی می توانید برند های معتبرتر را مد نظر داشته باشید



( فروش ) های دیگر