فروش چراغ های خیابانی در شهر ری

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


رسام صنعت ونداد بزرگترین وارد کننده تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و همچنین تامیین کننده کلیه تجهیزات تابلو برق ، تجهیزات سیستم ارت ، تجهیزات روشنایی صنعتی ، تجهیزات فشار متوسط ، انواع سیستم کابل و کلیه تجهیزات برق صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع وابسته و پیمانکاران می باشد

استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از روش­های مدرن و با صرفه اقتصادی برای تأمین نور در ساختمان‌هایی است. که معماری و یا کاربری ویژه ­ای دارند. در چراغ‌های ریلی، منابع نوری در یک ردیف روی ریل قرار گرفته و با هم روشن می­ شوند. این چراغ‌ها امکان جابجایی در طول ریل مورد است.فاده را نیز دارند. این نوع چراغ‌ها در فروشگاه‌ها (از قبیل فروشگاه لباس)، موزه، گالری و غیره نیز کاربرد دارند. نوع فضایی که چراغ در آنجا نصب می­ شود، مساحت مورد است.فاده، سوژه مورد نظر برای نورپردازی و رنگ نور مورد نیاز از عواملی هستند که در انتخاب نوع چراغ ریلی دخیل می‌باشند.

چراغ‌های دفنی چراغ‌های دکوراتیوی هستند که دارای درجه حفاظتی بالا بوده و در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. نوع خانگی و داخلی این چراغ‌ها به نام چراغ کف‌پارکتی شناخته می‌شود. چراغ‌های بغل پله‌ای نیز از این خانواده هستند. این چراغ‌ها صرفاً کاربرد دکوراتیو داشته و در زیباسازی شهری نیز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می‌گیرند. نوع IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالای این چراغ را می‌توان در کف است.خرها و آبنماها نیز مورد است.فاده قرار داد. همچنین انواعی از وال‌واشرها را نیز می‌توان به صورت دفنی ساخت.



( فروش ) های دیگر