فروش چراغ های دفنی و پارکتی در شهر جدید اندیشه

Burial and parquet lights-1
Burial and parquet lights-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


نورپردازی مناسب از کف می تواند مکمل زیبایی محیط باشد و تاثیر به سزایی در آرایش شهری ، سطوح نما ، نقش های برجسته و غیره داشته باشد بنابراین در این حالت از چراغ های دفنی است.فاده می گردد که این چراغ ها معمولا دارای جنس بدنه مقاوم در برابر آب و گردوغبار هستند در واقع جلوگیری از نفوذ آب و مقاومت در برابر حرارت از مشخصات اصلی این چراغ ها می باشد.

انواع چراغ دفنی به دلیل تابش هاله نور روی سوژه مورد نظر می تواند باعث ایجاد سایه روشن های زیبایی گردد و با تامین نور کاملا منطبق و متناسب با معیارهای روشنایی گزینه مناسبی برای نورپردازی می باشد . در این چراغ ها معمولا از لامپ های ال ای دی در رنگ های مختلف است.فاده می شود که همین تنوع بالای رنگی سبب ایجاد افکت های متنوع و زیبا می شود.

به طور کلی نورپردازی در محیط بیرون با محیط داخل متفاوت است. و معیارهای خاص خود را دارد، به طور مثال سطوح روشن و نورپردازی شده از فاصله های دور نیز قابل رویت است. و سبب جلب نظر و توجه بیننده ها می گردد. نورپردازی محوطه های بیرونی سبب ایجاد امنیت و زیبایی فضا می گردد و می تواند جذابیت هریک از المان های ساختمانی را دوچندان نماید.



( فروش ) های دیگر