فروش چراغ های ریلی در شرق تهران

Rail lights-1
Rail lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


چراغ‌های ریلی اکووات، در بازار محصولات روشنایی ریلی، همیشه جای خاص خود را دارد. نور با کیفیت چراغ‌های ریلی اکووات با CRI یا شاخص نمود رنگ بالا، نمود بدون سوسو زدن یا Flicker-Free و تنوع در توان و شکل و رنگ، باعث شده تا فروشگاه‌ها و شوروم‌ها، گالری‌ها و آرت شاپ‌ها، و حتی معماران در طراحی فضای خود به سراغ این دسته از محصولات روشنایی اکووات بروند. ما در اینجا چراغ‌های ریلی را متناسب با همه نیازهای شما برای نورپردازی عمومی، موضعی و تکمیلی در انواع ۵، ۵، ۵ و وات طراحی تولید می‌کنیم و در تولید این چراغ‌ها همه ظرافت‌ها را دیده‌ایم.

برای پاسخ به این پرسش، درابتدا باید از تفاوت بین نور COB و SMD گفت. در چراغ‌هایی که از چیپ COB به عنوان منبع نوری است.فاده شده ­است، نور متمرکزتر و در چراغ‌­هایی با چیپ SMD که از نظر فناوری ساخت متفاوت است.، نور پخش‌­تر است.. چراغ‌­های ریلی دارک لایت با چیپ SMD و سایر چراغ‌­های ریلی سیلندری با فناوری COB عمل می­­‌کنند. تفاوت دیگر چراغ ریلی دارک لایت با سایر چراغ‌­های ریلی، به نوع رفلکتور نور و تغییر مقدار تابش و خیرگی برمی­گردد. یکی از مشکلاتی که ممکن است. در بعضی از مواقع بسته به نوع قرارگیری چراغ ریلی بوجود آید، مشکل ایجاد خیرگی و آزار چشم است.. این مشکل البته در بسیاری از مواقع به وسیله جابجایی منبع نور و رعایت اصول نصب و قرارگیری آن، قابل حل است.. اما در برخی از موارد، معمار و یا طراح ترجیح می­‌دهد تا از چراغ ریلی است.فاده کند که با حداقل خیرگی، نور را ساطع کند. در واقع با این انتخاب ترجیح داده می­‌شود که نور کمتر اما بدون خیرگی در فضا ساطع شود. به این ترتیب تفاوت اصلی چراغ ریلی دارک لایت با سایر چراغ‌­های ریلی سیلندری، جدای از ظاهر، در ملایم‌­تر بودن شدت تابش نور و جلوگیری از ایجاد خیرگی است.. به صورتی که در چراغ ریلی دارک لایت و یا Laser Blade، منبع نور از فاصله‌­ای مشخص دیده نشده و فقط اثر نور دیده می­‌شود.

برای تعیین دقیق تعداد چراغ های ریلی مورد نیاز برای روشنایی فضا، از نرم افزار دیالوکس است.فاده می­‌شود. در این نرم افزار با است.فاده از پلاگین های شبیه سازی شده چراغ ریلی، نورپردازی فضای مد نظر شما به صورت بعدی صورت گرفته و تعداد چراغ مورد نیاز شما مشخص می­‌گردد. برای است.فاده از نرم افزار دیالوکس می­توانید این برنامه را از این لینک دانلود کنید و با است.فاده از پلاگین دیالوکس چراغ­‌های اکووات، تعداد چراغ ریلی مورد نیاز خود را تخمین بزنید.



( فروش ) های دیگر