فروش چراغ های ریلی در شهر ری

Rail lights-1
Rail lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


ریل ها و اتصالات، اعضای سازنده خاص چراغ های ریلی هستند و همین موارد هستند که این محصول را نسبت به دیگر روشنایی ها، متمایز می سازند. این ریل ها در ابعاد و رنگ های مختلفی موجود می باشند که می توان متناسب با نوع کاربری و شرایط مورد است.فاده، بهترین گزینه را انتخاب نمود. برای قرارگیری این ریل ها در کنار یکدیگر بنا به ضرورت از رابط هایی به شکل I, L, T و X است.فاده می شود.

همانطور که احتمالا شما هم متوجه شده­‌اید، در سال­‌های اخیر، محبوبیت چراغ‌­های ریلی در فروشگاه­‌ها و فضاهای تجاری بسیار زیاد شده ­است. با است.فاده از چراغ ریلی می­توانید نور را در هر جهت بر روی محصول دلخواه خود بتابانید و آن­را در زمان نیاز جابجا کنید. همچنین می­‌توان با است.فاده از انواع

چراغ ریلی در بازار روشنایی تنوع بسیار زیادی دارد. ما در این قسمت به مزیت‌های چراغ ریلی ال‌ای‌دی مانند مصرف کم و راندمان بالا اشاره می­‌کنیم. چراغ‌های ریلی ال ای دی موجود در بازار از نظر شکل ظاهری، توان مصرفی، نحوه نصب و شاخصه­‌های کیفی نوری به دسته­‌های گوناگون تقسیم می­شوند. به عنوان مثال چراغ ریلی ال‌ای‌دی تک فاز برای است.فاده در ریل تک‌فاز و چراغ ریلی فاز برای است.فاد در ریل سه فاز کاربرد دارند. در ریل فاز شما می­توانید در یک ریل، برخی از چراغ‌های ریلی را خاموش و برخی دیگر را روشن کنید. معمولا با کیفیت‌­ترین چراغ­ ریلی، چراغ ریلی COB است.. COB در واقع مربوط به چیپ بوده و به معنی فناوری قرارگیری چیپ روی برد (Chip On Board) است.. چراغ­ ریلی COB نسبت به انواع چراغ‌های ریلی سنتی، کیفیت نور بهتر و جلوه زیباتری دارد.علاوه بر این انواع چراغ ریلی وات، چراغ ریلی ۵ وات، چراغ ریلی ۵ وات و همچنین چراغ ریلی ۵ وات، از دسته بندی­‌های چراغ‌های ریلی بر اساس توان مصرفی است.. هرکدام از این چراغ‌ها بسته به ارتفاع، فضای مدنظر برای تابش نور و تعداد مورد نیاز، در مکان خاصی است.فاده می­شوند. به عنوان مثال چراغ ریلی وات برای روشنایی فضاهایی با ارتفاع بیشتر از متر و یا روشنایی فضاهایی که به نور بیشتری برای جلب توجه نیاز دارند، نظیر ویترین فروشگاه است.فاده می‌­شود.



( فروش ) های دیگر