فروش چراغ های زیر پله و کنار پله در شرق تهران

Lights under the stairs and next to the stairs-1
Lights under the stairs and next to the stairs-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


مجموعه برق نت تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست وشما عزیزان گرامی می توانید جهت خرید حضوری نیز به به ادرس زیر مراجعه کنید اما مجموعه ما سعی بر آن داشته است. جهت تسهیل در امر خرید لوازم برق ساختمان و تجهیزات برق صنعتی به شما سروران گرامی مشاوره انلاین و رایگان ارائه نموده و اقلام و کالا‌ی مورد نیاز شما را به نازلترین قیمت و کمترین زمان از مرکز بازار برق ایران به دست شما مردم شریف و گرامی کشورمان برسانیم

نورپردازی محیط خارجی، راهرو‌ها و فضای بیرونی آپارتمان‌ها نیز به یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های نورپردازی تبدیل شده است.. یکی از بخش‌های مهمی که این روزها باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم، نورپردازی پله‌ها و راه‌پله‌ها است.. چه پله‌های داخل آپارتمان و چه پله‌های خارج ساختمان و محیط‌های شهری مثل پارک‌ها، نیاز به نورپردازی مناسبی دارند.

امروزه نورپردازی به یکی از المان‌های محیط در طراحی داخلی ساختمان و طراحی محیط تبدیل شده است.. اگرچه در گذشته نورپردازی بیشتر به منظور ایجاد روشنایی در محیط بوده است.؛ اما امروزه نورپردازی علاوه بر ایجاد روشنایی، اهداف دیگری دنبال می‌کند. مسئله زیباسازی به یکی از مهم‌ترین اهداف نورپردازی تبدیل شده است.. این روزها، نورپردازی در بسیاری از مکان‌ها به عنوان یک عامل هنری و وسیله‌ای برای برجسته‌تر کردن و زیباتر کردن محیط تبدیل شده است..



( فروش ) های دیگر