فروش چراغ های زیر پله و کنار پله در شهر جدید اندیشه

Lights under the stairs and next to the stairs-1
Lights under the stairs and next to the stairs-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


شار نوری این چراغ لومن است. و زاویه تابش آن برابر با درجه می باشد به همین دلیل می تواند نور با گستردگی مناسبی در فضا منتشر سازد. در ساختمان داخلی این چراغ از ال ای دی است.فاده شده است. که هم طول عمر محصول را بالا می برد و هم نور با کیفیت تری را منتشر می سازد. یکی از ویژگی های این چراغ داشتن CRI یا شاخص نمود رنگ بالای درصد است. که نشان می دهد اجسام با رنگ واقعی خود زیر این نور دیده شوند

نورپردازی پله‌ها علاوه بر اینکه رفت و آمد در پله و راه پله را در شب و تاریکی بسیار راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند، جنبه زیبایی نیز دارد. شما می‌توانید با کمک نورپردازی مناسبی که در کنار یا روی پله‌ها ایجاد می‌کنید، راه‌پله‌ها را به یک فضای بسیار زیبا، دلنشین و رویایی تبدیل کنید. این روز‌ها، شما می‌توانید جلوه‌های زیبایی از نورپردازی راه‌پله‌ها را در پارک‌ها و فضای شهری مشاهده کنید.

 چراغ ها یکی از وسایل مهم در سیستم روشنایی می باشند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی، با انواع چراغ ها روبرو می شویم که هر کدام از آنها ویژگی و کارکرد به خصوصی در خود دارند. یکی از این نوع چراغ ها انواع چراغ های دفنی و زیر پله ایی و بغل پله‌ایی می باشد که از چراغ های بسیار مهم می توان در تمامی مکان ها به علت کم مصرف بودن است.فاده شود. البته بسیاری هم جنبه تزیینی در کنار پله های دوبلکس دارند که حتی در شب می توان از آنها به عنوان چراغ خواب است.فاده کرد. 



( فروش ) های دیگر