فروش چراغ های صنعتی و کارگاهی و سوله ای در شهر ری

Industrial, workshop and shed lights-1
Industrial, workshop and shed lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


انواع چراغ صنعتی و کارگاهی سقفی نیز می توانند دارای لامپ های فلورسنتی یا لامپ های ال ای دی باشند که انتخاب نوع آنها به محیط مورد است.فاده و نظر مشتریان بستگی دارد به طور مثال در صورت است.فاده از لامپ های LED هم طول عمر چراغ بالا می رود و هم در مصرف انرژی به میزان زیادی صرفه جویی می گردد. نوعی از چراغ کارگاهی یا چراغ صنعتی وجود دارد که علاوه بر ضد نم و ضد غبار بودن به صورت اضطراری نیز عمل می کنند و عملکرد آنها به گونه ای است. که با قطع برق باطری فعال می شود و از خاموش ماندن چراغ جلوگیری می کند بنابراین است.فاده از این مدل می تواند کارآیی بالایی در محیط های صنعتی داشته باشد.

چراغ های سالنی از چند بخش تشکیل شده‌اند: مانند تمامی محصولات ال ای دی، این محصولات دارای هیت سینک آلومینیومی برای دفع حرارت تولید شده توسط ال ای دی ها هستند. برد کالا روی هیت سینک قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه تغذیه برد به صورت جریان مستقیم (DC) نیاز به یک درایور داریم تا جریان متناوب (AC) شهر را به مستقیم تبدیل کند. علاوه بر این قطعات، برای هدایت هر چه بهتر نور، از رفلکتور است.فاده می‌شود. در محصولات آذرطیف از دو نوع رفلکتور باز و متمرکز است.فاده می‌شود. همچنین در محصولات شرکت آذرطیف از یک دیفیوزر برای ایمن سازی چراغ و مقاومت در برابر ضربه است.فاده شده است..

ال ای دی‌ها به صورت تراشه‌های COB یا SMD بر سطح صاف هیت سینک نصب می‌شوند. جلوی ال ای دی‌ها با تعدادی آینه یا یک پوشش پلاستیکی یا شیشه‌ای پوشیده می‌شود. در نتیجه نور محصور شده و تراشه‌ها از آسیب‌های تصادفی محافظت می‌شوند. از دیگر مواردی که در محیط‌های صنعتی و به طور خاص کارگاه‌های تولیدی باید به آن توجه شود، موادی است. که در فرآیند ساخت است.فاده می‌شود. اگر در محیط کارگاه، بخار مواد سمی یا هر گونه ماده آسیب‌زای دیگری وجود داشته باشد، باید از پروژکتورهایی با نرخ حفاظتی بالا (IP یا بیشتر) است.فاده شود تا ذرات معلق در هوا وارد، لامپ نشده و عمر مفید محصول کاهش پیدا نکند.



( فروش ) های دیگر