فروش چراغ پارکی، چراغ حیاطی، چراغ باغی و باغچه ای در شرق تهران

Park lights, yard lights, garden and garden lights-1
Park lights, yard lights, garden and garden lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


همچنین شما این امکان را دارید تا برای خرید انواع چراغ شب تاب و انواع چراغ مانک پایا مانند چراغ آویز ، چراغ دیواری ، چراغ سر دری ، چراغ سر لوله و انواع پایه چراغ محوطه ای به قسمت های مربوط به هرکدام مراجعه کنید و با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

چراغ های پارکی و باغی شب تاب دارای پایه هایی با ارتفاع سانتی متر به بالا می باشند و در مدل های متنوعی تولید می شوند که این چراغ ها می توانند به صورت یکپارچه تهیه شوند و یا اینکه مشتریان می توانند پایه های مختلف را با سرهد های مورد نظر خود ترکیب نمایند.

شرکت مانک پایا نیز از تولید کنندگان بزرگ چراغ های ساختمانی و حیاطی است. که چراغ باغچه ای مانک پایا و چراغ پارکی و باغی مانک پایا نیز در دسته این محصولات قرار می گیرند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند زیرا در ساخت چراغ های مانک پایا از آلومینیوم دایکاست است.فاده شده است. و دارای مقاومت بالایی نسبت به عوامل محیطی می باشند.



( فروش ) های دیگر