فروش چرم و پوست در بومهن

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


با توجه به اینکه صنعت چرم در کشور ما از قدمت بالایی برخوردار است. و دامپروری و به دنبال آن تولید پوست نیز رونق مناسبی دارد؛ بنابراین با ورود تکنولوژی در این عرصه مطمئنا خیلی از هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. هرچه ابزارآلات و تجهیزات چرم‌سازی به روز تر شود، تولیدکنندگان می‌توانند به جای هزینه‌های جانبی ناشی از دستگاه‌های قدیمی و مستهلک، سرمایه خود را صرف کیفیت محصولاتشان کنند.

تا به اینجای کار ایران یکی از نام‌های آشنا در این صنعت به شمار می‌آید و حتی در تولید پوست و صادرات آن به کشورهای دیگر نیز در رتبه‌های برتر قرار دارد. اما متاسفانه موفقیت چرم ایران در همین مرحله محصولات نیم ساخته متوقف می‌شود. درواقع باید بگوییم که ایران با تولید پوست خام با کیفیت بسیار بالا یکی از تامین‌کننده‌های چرم سبک در جهان شناخته می‌شود، اما محصولات چرمی در عرصه بین‌المللی شناخته شده نیستند.

شاید هنوز قبول نکرده باشید که چرم تبریز به چه اندازه در میان مردم ایران محبوبیت دارد، اما اگر در جمع بزرگان بنشینید و صحبتی از کفش‌های چرمی به میان آورید، می‌بینید که همچنان کفش‌های چرمی دوست‌دوز تبریزی جایگاه دیگری در میان مردم ایران دارد. این کفش ها نه تنها به دلیل کیفیت چرم تبریز، بلکه به واسطه دوخت ظریف و دوام و طول عمر آن شهره عام و خاص است.. از دیگر محصولات چرمی تبریز که بسیار مورد توجه مردم ایران و البته گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته، کمربندهای چرمی این شهر است..



( فروش ) های دیگر