فروش چرم و پوست در شرق تهران

Leather and skin-1
Leather and skin-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


تمام این موارد دست به دست یکدیگر دادند که صنعت چرم سازی در ایران افت شدیدی به خود ببیند و در نهایت سال‌های اخیر علی‌رغم وجود است.ادکاران ماهر جایی در عرصه بین‌المللی نداشته باشد. اگرچه امروز شرکت چرم در کشورمان فعالیت می‌کنند، اما این شرکت‌ها توان است.فاده از تمام ظرفیت خود را ندارند. این نشان می‌دهد که پیشرفت ماشین‌آلات و حتی است.فاده از روش‌های متعدد تولید چرم همچنان جای خوبی در بازار چرم جهان ندارد.

اگر بخواهیم نگاه کلی به عرصه چرم در دنیا داشته باشیم، هر کشوری که در زمینه کشاورزی و دامداری زیرساخت‌های لازم را داشته باشد، پتانسیل لازم در این عرصه را دارد. ایران نیز یکی از کشورها به شمار می‌آید که با وجود بیش از از گونه‌های دامی مختلف و علفزارهای فراوان توان بالایی برای دیده شدن در عرصه چرم را دارد. درواقع می‌توان ادعا کرد که ایران با وجود پتانسیل بالایی که دارد، یکی از کشورهای مستعد در حوزه دباغی و تولید چرم است..

البته در این مسیر نباید نیاز این صنعت به توجه بیشتر را نیز نادیده گرفت. صنعت چرم سازی ایران نیاز به توجه بیشتر دولت‌مردان، است.فاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای کاهش هزینه‌های جانبی و است.فاده از آخرین طرح‌ها مطابق با مد روز دنیا را می‌طلبد. چرم کروکو امیدواراست با هموار شدن این مسیر صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران داخلی بتواند هرچه سریع‌تر بازار داخلی را رونق و توسعه دهند و همچنین بازارهای خارجی را در دست بگیرند.



( فروش ) های دیگر