فروش چسب در چهاردانگه

glue-1
glue-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


به طور روزمره از چسب در خانه ها، ادارات، مدارس، صنایع چوب و کاغذ، صنعت مبلمان و صنایع مختلف دیگر برای کاربردهای مختلف است.فاده می شود. چسب ها به تنهایی بخش بزرگی از فرآیند تولید صنعتی را تشکیل می دهند. چسب های صنعتی دارای مصارف متعددی در صنایع گوناگون می باشند.

چسب اپوکسی : که از تراکم دی فنیلو پروپان و اپیکلرهیدرین حاصل می‌شود. نوعی از آن در تجارت به نام چسب دوقلو متداول است. که شامل دو قسمت است.، یک قسمت ماده چسب‌دار و قسمت دیگر یک ماده کاتالیزور است. که موجب تغییر در ماده چسب‌دار و عمل چسبندگی آن می‌شود. قدرت چسبندگی چسب اپوکسی فوق‌العاده زیاد است. و در هواپیما سازی ، ساختن اطاق خودروها ، و پل سازی و &#; کاربرد دارد.

این دسته از چسب ‌ها، نقش بسیار مهمی در صنعت خودروسازی دارند. چسب صنعت خودرو را می‌توان در فوم خودرو، ضمیمه پارچه به صندلی‌ها و &#; مشاهده کرد. با بهره‌مندی از چسب‌های صنعتی در بخش‌های خاصی از یک وسیله نقلیه، امکان طراحی بی نظیر برای آن وسیله را فراهم می‌کند.



( فروش ) های دیگر