مشاوره و اجرا چوب و MDF در شهر جدید اندیشه

Wood and MDF-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


ام دی اف (mdf) مخفف عبارت انگلیسی Medium Density Fibreboard به معنی «تخته فیبر با تراکم متوسط» بوده و بصورت ورق‌هایی از چوب فشرده با ضخامتی معمولاً بین تا میلی‌متر تولید می‌شود. برای زیبایی و همچنین افزودن به مقاومت و جلوگیری از پوسیدگی و &#;. ورق‌های ام‌دی‌اف معمولاً با روکش (از جنس های مختلف نظیر چوب، کاغذ و پی‌وی‌سی) تولید و عرضه می‌شود.

در حال حاضر ام‌دی‌اف است.اندارد باید دارای حداکثر مقدار مشخصی از آلدئید باشد. با توجه به اینکه این ماده در تماس با چوب به رنگ زرد کهربایی در می‌آید، هر چه رنگ مغزه ام‌دی‌اف سفیدتر یا قهوه‌ای‌تر باشد، نشان از است.فاده کمتر از این ماده می‌باشد. است.فاده از روکش در ام‌دی‌اف نیز در کاهش خطرات سلامتی نقش موثری دارد.

برای مقاومت بالا، زیبایی، صاف شدن سطح در هر دو طرف پانل ام‌دی‌اف روکش کار می‌شود. اگر چه برای مصارف خاصی، ام‌دی‌اف بدون روکش نیز تولید می‌شود. روکش‌ها با توجه به مورد است.فاده از PVC یا ملامین یا روکش کاغذی فشرده می‌تواند ساخته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر