مشاوره و اجرا چوب و MDF در شهر ری

Wood and MDF-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


ام دی اف MDF از  ترکیب  چوب  و رزین  تحت فشار  و  حرارت بالا تولید میشوند و  به نسبت  چوب نرم  از است.حکام ، مقاومت در برابر آتش و نفوذ ناپذیری بهتری  بر خوردار هستند.علاوه بر این ام دی اف نسبت  به چوب نرم از قابلیت ماشین کاری بالایی نیز برخوردار است. . ام دی اف به صورت معمول ضخامتی بین تا میلیمتر را دارا می باشد.

آکاژو ها به دو دسته آکاژویی آمریکایی و افریقایی تقسیم می شود که اغلب آکاژویی افریقاییی دربازار ایران یافت میشود. نام علمی این گونه khaya inveeuonsis و از خانواد miliacea است.. نام های محلی متفاوتی در کشور های مختلف آفریقا دارد .درون چوب قرمز رنگ و برون چوب نازک سفید مایل به صورتی رنگ دارد.بافت یکدست و وجود پرمگسهای درخشان و براق که با تغیر جهت نوردرخشش متفاوتی دارند از ویژگی های شاخص این چوب است..در مقطع شعا عی نقوش نواری صذفی و در مقاطع مماسی نقوشی متنوع چونموجی مجعد جناغی دارد.که یکی از پر مصرف ترین چوبهای دنیا برای تهیه روکش های قیمتی است..به دلیل هم کشیدگی و واکشیدگی کم در هنگام خشک شدن کمتر دچار عیب می شود.ضربه پزیری خوب،پرداخت عالی ،پیچخوری و میخ خوری بالا ازخوصصیات بارز این چوب است. ولیرنگ پزیری و واکس خوری باید همراه با بتونه کاری انجام شود.در تهیه روکش و مبل سازی بیشترین مصرف را داراست.

علاوه بر چسب و رزین، برای پایداری و چسبندگی و یکنواختی بیشتر، از مواد افزودنی شیمیایی و نیز موم و واکس نیز است.فاده می‌شود. در فرآیند تولید به منظور کاهش قابلیت جذب آب تخته‌فیبر، به آن پارافین نیز افزوده می‌شود که باعث مقاومت بالاتر آن در برابر رطوبت شده و همچنین فرآیند تولید را ساده‌تر می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر