مشاوره و اجرا چوب و MDF در چهاردانگه

Wood and MDF-1
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


 ( اولین کارخانه ‌ام‌دی‌اف ) تخته فیبر با دانسیته متوسط در سال در شهر دپوزیت ایالت نیویورک ساخته شد که محصول خود را با نام تجاری (بارابورد) به بازار عرضه کرد. بعد از آن به دلیل تحولی که این صنعت در است.فاده از ضایعات چوبی ایجاد کرد بسیار گسترش یافت. به طوری که امروزه حتی بازار سایر اوراق فشرده چوبی نظیر تخته خرده چوب و… را تحت تاثیر قرار داده است..

بدنه اصلی ام‌دی‌اف شامل دو ماده اصلی است.: ) چوب ) چسب و رزین که تحت فشار و حرارت بالا و با است.فاده از دستگاه مکانیکی بصورت همگن و فشرده به فرم ورق (پانلی) ساخته می‌شود. چوب مورد است.فاده باید از نوع چوب نرم باشد و معمولاً از ضایعات چوب ساخته می‌شود. چوب مصرفی از خرده چوب و همچنین تکه چوب های ضایعاتی است.فاده می‌گردد و به همین رو کمک شایانی به محیط زیست و بازیافت و جلوگیری از قطع درختان می‌شود.

تـولیـد انواع مختـلف این محصول در جـهان دامنـه كاربـرد آن را بـسیـار وسیـع كرده است.. امروزه می توان تخته فیبر های نیمه سنگین MDF بسیار متنوعی از جمله تخته های سه لایه یا یكنواخت و همگن،تخته های نازك و ضخیم در ابعاد مختلف، تخته هایی با فرم آلدئید، كم فرم آلدئید یا بدون فرم آلدئید، تخته های تبدیل به سایز شده، روكش شده، لبه چسبانده، نقش برجسته، قالب گیری شده، ابزار خورده، پروفیل شده، با دانسیته های بسیار متنوع (كم یا زیاد)، مقاوم در برابر رطوبت، آب، آتش، قارچ، حشره و... را در بازارهای جهانی یافت.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر