فروش چیلر در شرق تهران

chiller-1
chiller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


چیلر صنعتی یکی از مهمترین وسایل لازم برای اکثر صنایع و کارخانه هاست . به وسیله آن میتوانیم به راحتی دمای ماشین آلات صنعتی را پایین نگهداشته و چرخه تولید محصول را سرد کنیم . از آنجایی که چیلر صنعتی اهمیت بسیار بالایی برای صنایع مختلف دارد بر آن شدیم تا مقاله ای با عنوان ( هر آنچه باید در مورد چیلر صنعتی بدانیم ) بنویسیم . در این مقاله شما را به طور کامل با صفر تا صد تعریف چیلر صنعتی آشنا میکنیم . همچنین توضیحات مفصلی در مورد کاربرد و اندازه های مختلف آن میدهیم . امیدواریم که در پایان این نوشته توانسته باشیم به تمام سوالات شما پاسخ دهیم  . پس با ادامه مقاله با ما همراه باشید .

 بهمین علت، در تعیین تعداد و ظرفیت چیلرهای صنعتی، نکات ویژه ای می بایست لحاظ شوند. چنانکه در پروژه های صنعتی، پس از تخمین نیاز برودتی خط تولید، درصد بیشتری در مقایسه با پروژه های تهویه مطبوع، بعنوان ضریب اطمینان در نظر گرفته شده و ظرفیت بیشتری مبنای انتخاب چیلرها قرار خواهد گرفت. طبیعتاً، در پروژه هایی با حساسیت های بالاتر، میزان درصد منظور شده بیشتر خواهد بود.

منظور از ضریب اطمینان بالا و طراحی به صورت چند مرحله ای این است. که چیلر صنعتی باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که کمپرسورها و مدارهای کاری آن مرحله به مرحله (برای مثال ۵ درصد به ۵ درصد) و به صورت نوبتی وارد مدار کاری شده تا ضمن افزایش طول عمر سیستم ، متناسب با نیاز ، انرژی مصرف شود. برای مثال اگر یک دستگاه یا فرآیند صنعتی به ۸ تن تبرید برودت نیاز داشته باشد بهتر است. که در دستگاه چیلر صنعتی مورد نظر از کمپرسور تن تبرید ( مداره) و یا کمپرسور تن تبرید ( مداره) است.فاده شود. بدین ترتیب اگر حتی یکی از کمپرسورها به هر دلیلی از کار بیافتد ، مابقی کمپرسورها تحت تاثیر کمپرسور معیوب قرار نگرفته و سیستم با ۵ یا ۵ درصد توان کل به کار خود ادامه می دهد و فرآیند صنعتی مورد نظر متوقف نمی گردد. در شکل زیر نمونه هایی از چیلرهای مجهز به کمپرسورهای اسکرو بیتزر و هنبل را مشاهده می کنید که در حال ساخت به صورت مدار و مدار در محل کارخانه شرکت ما هستند.



( فروش ) های دیگر