میزان تردد وسایل نقلیه در خیابانهای شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابانها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانهروز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین میشود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید میتوانید به راحتی با استفاده از کوچههای فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراههای امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.
تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:
نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمانهای موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شدهاند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانههای قدیمی و کلنگی در کوچههای این بخش دیده میشود.
ژل و مایع کاهش دهنده اهم زمین محصول شرکت ایمن صاعقه آسیا می باشد . حجم گالن این ژل ها لیتر است. و دارای هولگرام اصالت کالا می باشد . ژل کاهش دهنده اهم زمین را با بنتونیت یا مواد کاهنده ترکیب میکنند و دور صفحه ارت مسی میریزنند . این کار باعث کم شدن مقاومت زمین میشود که به بهبود چاه ارت کمک فراوانی میکند .
ابتدا چاهی در محل مناسب با عمق و شعاع مناسب حفر می شود که عمق مناسب چاه ارت با رسیدن به نم طبیعی زمین در نظر گرفته می شود ، پس از حفر چاه از انواع ژل و مایع کاهنده برای کم کردن مقاومت الکتریکی زمین است.فاده می شود سپس در مرحله بعدی صفحه ارتی که سیم مسی ارت به آن جوش خورده است. داخل گودال قرار می گیرد و دور تا دور آن با دوغاب خاک کاهنده پر می شود ، در مرحله بعدی باقیمانده چاه را با خاک رس پر می کنیم و در نهایت روی آن