مشاوره و اجرا کابل کشی در شهر جدید اندیشه

Cabling-1
Cabling-2



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


این کانال‌ها همانطور که از نامشان پیداست از بتن ساخته شده‌اند. در این روش از کانال‌هایی به عمق تا متر که در کف و طرفین آنها سیمان بکار می رود کابل‌های برق را قرار می‌دهند. در صورتی که تعداد کابل‌ها زیاد باشد کانال ساخته شده را طبقه بندی می‌کنند.

وزن عامل مهم دیگری است. که در سینی کشی کابل برق باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تخمین وزن بالا برای کابل ها، بهتر است. انواع ضخیم تر این محصول مورد است.فاده قرار گیرد. انجام این پروسه با است.فاده از نرم افزارهای دقیق مهندسی صورت می گیرد و لازم است. زمان کافی برای این امر صرف شود تا از بروز مشکلات آتی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

به عنوان یک شرکت کوچک در صنعت عظیم سیم و کابل، نت کابل متعهد به ارائه راه حل های با سیم و کابل با کیفیت است.. ما برای ایجاد و حفظ روابط نزدیک کاری با هر یک از مشتریان خود مشتاق هستیم. با این کار ، خطوط ارتباطی را از همان ابتدا برقرار کرده ایم تا بتوانیم به سرعت به بازخورد شما پاسخ دهیم و اطمینان حاصل کنیم که به همه سوالات پاسخ داده شده و نگرانی ها برطرف شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر