فروش کابل کواکسیال در شهر ری

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.

ارزیابی تمامی موارد مذکور که هر یک نشان از صحت عملکرد کابل کواکسیال دارد از طریق تجهیزات مخصوص تست انجام می‌شود. لازم به ذکر است. که تمامی کابل‌های کواکسیال و تجهیزاتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه می‌شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..



( فروش ) های دیگر