مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در بومهن

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.

درود کاربر گرامی ما در مجموعه گلبرگ باکس طراحی کارتن رو هم انجام می دیم همچنین یک سری قالب اماده هم داریم که در صورت تمایل برای کاهش هزینه های طراحی می توانید از این قالب های اماده کارتن است.فاده کنید. برای دیدن قالب های اماده از منوی اصلی سایت، وارد صفحه بانک قالب ها شوید

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر