فروش کارتن بسته بندی در شرق تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 

شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.


درود کاربر گرامی ما در مجموعه گلبرگ باکس طراحی کارتن رو هم انجام می دیم همچنین یک سری قالب اماده هم داریم که در صورت تمایل برای کاهش هزینه های طراحی می توانید از این قالب های اماده کارتن است.فاده کنید. برای دیدن قالب های اماده از منوی اصلی سایت، وارد صفحه بانک قالب ها شوید

برای سفارش کارتن بسته بندی می توانید به راحتی و به صورت آنلاین سفارش خود را در صفحه ثبت سفارش سایت این کارتن سازی ثبت نمایید و یا به صورتی تلفنی با شماره های این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت سفارش کارتن بسته بندی شما را برررسی کرده و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند.

شاید بتوان ایندل برد را پر کاربردترین مقوا در صنعت بسته بندی محصولات به حساب آورد. این مقوا که به مقوای بهداشتی نیز معروف است.، رنگی سفید داشته و برای بسته بندی دارویی و مواد غذایی مناسب است.. قیمت مناسب و جنس خوب از مزایای این نوع کارتنها می باشند و در کارگاه های تولید بسته بندی تهران و اکثر شهرستان ها در دسترس است..



( فروش ) های دیگر