فروش کارتن ساده در بومهن

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


کارتن هایی که دارای فلوت E هستند از ضخامت پایینی برخوردار هستند و همچنین دارای سطح صافی است. که در صنعت چاپ بسیار مناسب است.. از این فلوت برای بسته بندی های مواد غذایی مانند پیتزا و دارو و غیره است.فاده می شوند. از این نوع فلوت به تنهایی است.فاده می شود ولی آنهایی که تولید کننده کارتن هستند این فلوت را با فلوت های دیگر ترکیب می کنند و از آنها در ساخت کارتن های لایه و لایه است.فاده می کنند. ویژگی های مهم کارخانه تولید کارتن

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.

همانطور که می دانید با افزایش تعداد کارخانه تولید کارتن و مقوا در کشور، انتخاب یک تولیدی مناسب و با سابقه از میان آن ها کمی دشوارتر از قبل شده است.. به همین دلیل در زیر برخی از مهم ترین ویژگی های کارخانه تولید کارتن بسته بندی را بررسی می کنیم تا سردرگمی شما در این زمینه را کاهش دهد. تنوع در تولید محصول



( فروش ) های دیگر