تولید و ساخت کارتن ساده در شهر جدید اندیشه

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


سرعت ماشین عامل دیگری است. که در ضخامت کاغذ اثر می گذارد بدین صورت که هر چه سرعت ماشین زیاد باشد ضخامت خمیر بدست آمده کم است. و هرچه سرعت کمتر باشد ضخامت خمیر بیشتر است.. اگر ماشین هد باکس درست کار نکند باعث بروز یک مشکل بزرگ می شود و آن هم عدم یکنواختی در ضخامت کاغذ است..

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:

تیراژ تولید یک کارخانه بستگی به میزان وسعت و تعداد پرسنل و تجهیزات آن کارخانه دارد. یک کارخانه متوسط باید روزانه توان تولید حداقل عدد کارتن متوسط را داشته باشد تا آن مجموعه را بتوان در گروه کارخانجات کارتن سازی به شمار آورد.



( تولید و ساخت ) های دیگر