مشاوره و اجرا کارتن ساده در چهاردانگه

simple cartons-1
simple cartons-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


کارخانه ی کارتن سازی گلبرگ به عنوان یک تولید کننده ی کارتن که از سال شروع به کار کرده است. در تولید انواع کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی، کارتن عادی و کارتن های لایه و لایه و E فلوت، B فلوت، C فلوت با اتصال چسب و منگنه و همچنین است.فاده از دستگاه های بروز موفق بوده است.. هر یک از این کارتن های تولیدی دارای ویژگی های مخصوص به خود هست. که این ویژگی ها شامل:

پس مهم است. که قبل از طراحی و تولید کارتن با نیاز مشتری بیشتر آشنا شویم. پس از شفاف شدن مشخصات فنی، کیفی و ابعاد مورد نظر توسط مشتری نمونه اولیه کارتن تهیه می شود. پس از تایید نهایی توسط مشتری به طراحی روی بسته بندی می پردازیم و بعد از آن وارد فرآیند تولید انبوه  محصول بسته بندی می شویم. تولید کارتن در کارتن سازی فرایندهای به خصوصی دارد.

ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر