تولید و ساخت کارتن فلکسو در شهر جدید اندیشه

flexo cartons-1
flexo cartons-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


با این حال و تعاریف باید دریابیم که چاپ با دستگاه فلکسو نوعی چاپ به صورت برجسته می باشد که از کیفیت بالایی نسبت به سایر روش های چاپ برخوردار است.. چاپ فلکسو فقط مختص یک صنعت یا یک محصول خاص نمی باشد و دلیل معروفیت آن به واسطه دستگاه چاپ فلکسو روی کارتن می باشد که قادر است. در سطوح گسترده و وسیع عمل چاپ را انجام دهد.

چاپ فلکسو کارتن، چاپ سیلک، چاپ افست و دیجیتالی نمونه هایی از چاپ روی جعبه های بسته بندی محسوب می شوند. هر کدام از این شیوه های چاپ، ویژگی ها و خصوصیات خاصی دارند. دستگاه های متنوعی برای انجام خدمات چاپ کارتن و جعبه های بسته بندی مورد است.فاده قرار می گیرد.

چاپ فلکسو شاید برای برخی افراد خیلی پیچیده به نظر برسد. در صورتی که بررسی مراحل آن می تواند نشان دهد که فرآیند فلکسوگرافی بسیار جذاب و آسان است.. البته به شرطی که با دستگاه مخصوص آن آشنایی داشته باشید و ترفندهای چاپ را بشناسید.



( تولید و ساخت ) های دیگر