فروش کارتن فلکسو در شهر ری

flexo cartons-1
flexo cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


عملکرد این کلیشه به صورتی است. که بخش هایی که باید چاپ شوند بالاتر از بخش هایی که چاپ نخواهند شد قرار می گیرند. سپس عکس ها و نوشته ها با موادی مثل فتوپلیمر یا لاستیک قالب گرفته می شوند. بعد از اینکه عکس ها و تصاویر ایجاد شدند، کلیشه در جایگاه خود یعنی روی غلطک مخصوص قرار خواهد گرفت. این غلطک به رنگ آغشته شده است. و کاملا به کلیشه چسبانده می شود. این رنگ ها ابتدا به کلیشه منتقل شده و سپس روی سطح مورد نظر پاشیده می شوند تا عکس ها و متن ها روی سطح چاپ شوند.

علاوه بر کارتن با این دستگاه می توان بر روی سطوح دیگری از جمله فویل، سلفون، پلاستیک، کاغذ، لیبل و &#; عمل چاپ را انجام داد. به طور معمول انواع دستگاه چاپ فلکسو کارتن به صورت رولی هستند و در سه مدل چاپ فلکسو با دستگاه سیلندر مرکزی، چاپ فلکسو با دستگاه ستونی یا فلکسو ایستاده و چاپ فلکسو با دستگاه افقی یا فلکسو خطی وجود دارند.

این قسمت اصلی ترین بخش دستگاه های چاپ به شمار رفته و چاپ روی سطوح در آن انجام می شود. این قسمت از یک مخزن مرکب و نورد مرکب تشکیل شده که به کمک آنیلوکس های حفره دار مرکب را به کلیشه انتقال می دهند. سپس مقدار مشخصی رنگ از کلیشه به سمت سطح مورد نظر پاشیده می شود.



( فروش ) های دیگر