مشاوره و اجرا کارتن لمینتی در شرق تهران

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


چاپ مناسب و با کیفیت یکی از مهمترین عناصر در تولید کارتن لمینتی می باشد. لیتوگرافی یکی از روش های چاپ بر روی کاغذ می باشد. از آنجایی که چاپ لمینت پوشش UV بر سطح کارتن چاپ می کند، بسیار باکیفیت و ماندگار است.." } },{ "@type": "Question", "name": "چاپ بر روی این نوع کارتن به چه صورت است.؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "بهترین راه برای فروش محصولات است.فاده از کارتن های لمینتی است.، چاپی که بر روی کارتن سازی لمینتی انجام می شود بسیار با کیفیت است. چرا که به کمک ماشین آلات مخصوص به خود این کار صورت می گیرد آن هم به این شکل که ورق کارتن لمینتی چاپ شده را که به کمک دستگاه چاپ افست تولید شده را به چسب بر روی کارتن لمینت می چسبانند. در این جا نمونه هایی از تصاویر کارتن های لمنتی به همراه چاپی که بر روی آنها انجام شده را برایتان آورده ایم.

دستگاه لمینت سرد در صنعت کارتن سازی جهت سینگل ،کارتن ٣لا ،۵لا بِه وسیله چسب سیلیکات تا عرض های مختلف به صورت رول و شیت انجام میگیرد و در بعضی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و یا صحافی نیز است.فاده میشود.

دستگاه لمینت سرد در صنعت کارتن سازی جهت سینگل ،کارتن ٣لا ،۵لا بِه وسیله چسب سیلیکات تا عرض های مختلف به صورت رول و شیت انجام میگیرد و در بعضی از محصولات بسته بندی به جای چسب سیلیکات از چسب سلفون و یا صحافی نیز است.فاده میشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر