تولید و ساخت کارتن لمینتی در شهر ری

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


لمینیت (Laminate) در لغت به معنای چسباندن است.، با توجه به این که ضخامت کاغذ و مقواهای ترکیبی، با کیفیت و چاپ پذیری آن رابطه عکس دارد، مقواهای ترکیبی مثل ای فلوت یا سی فلوت به علت اینکه لایه ای کرکره ای داخلشان وجود دارد، سطح چاپی آنها ناهموار است. و قابلیت چاپ با کیفیت و عبور از دستگاه های چاپ افست را ندارند.

دندانه یا کنگره آن با بلندا یا ارتفاع ما بین . الی میلی متر و تعدد یا شمارش دندانه ها بین تا عدد در هر متر است. . این دندانه یا کنگره خصوصیت ضربه گیری و مقاومت فشاری نسبی بیشتری به دلیل بلندا و ارتفاع بلند خود دارد و از مقاومت بیشتری برخوردار است. .

کارتن سازی آریانا تولیدکننده انواع کارتن های لمینتی از جمعه کارتن مادر خرما می باشد. کارتن های مادر خرما با توجه به کیفیت بالای چاپ و جنس ورق کارتن است.فاده شده در این محصول مناسب صادرات و نگهداری در سردخانه می باشد. مجموعه چاپ و بسته بندی آریانا یکی از معدود شرکتهای



( تولید و ساخت ) های دیگر