مشاوره و اجرا کاشت درختان در شرق تهران

planting trees-1
planting trees-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


مرسی گفتگوی خوبی بود. من همین‌جا از دوستان خواهش می‌کنم، آن‌هایی که پول و زمین و توانایی دارند این سرمایه را وارد کشاورزی کنند و درخت پالونیا را کشت کنند. چرا که یک سود پایدار است.. چون چوب تاریخ مشخصی برای برداشتش نیست، یک سرمایه کاملاً مطمئن محسوب می‌شود؛ مانند محصولات دیگر نیست که اگر به فروش برسانید موجب ضرر شما شود.

توجه به این نکته ضروری است. که زراعت چوب یک سرمایه‌گذاری بلندمدت بوده و نیازمند صبر و حوصله فراوان است.؛ بنابراین این زراعت گرچه بازدهی بالایی دارد اما مستلزم گذشت زمان نسبتاً طولانی برای رسیدن به مرحله برداشت است.. اخذ مجوزهای لازم برای کاشت و برداشت این محصولات نیز از نکات دیگر است. که ممکن است. در مناطق مختلف متفاوت باشد. ازآنجایی‌که درختان زراعت شده در باغات چوب، حداقل ۵ سال در باغ رشد و نمو می‌کنند و در نهایت کیفیت چوب تولید اثر مستقیم در میزان فروش آن دارد، نگهداری از باغ در طول این مدت از اهمیت بالایی برخوردار است.. گاهاً خسارت یک آفت چوب‌خوار در اواخر دوره کشت می‌تواند زحمات چندین‌ساله باغدار را از بین ببرد؛ بنابراین حفظ و نگهداری باغات زراعت چوب از جمله نکات مهم و کلیدی ورود به این بخش از دنیای کشاورزی است.. یکی از عواملی که کشت چوب را اقتصادی‌تر می‌کند، کشت همراه در سال‌های نخست (اول تا سوم) کاشت درختان است. و می‌توان بسته به نوع منطقه و شرایط موجود گیاهان زراعی مختلفی را برای کشت در ردیف‌های بین درختان انتخاب کرد.

درختان سریع الرشد پالونیا تحت شرایط مناسب در سن پنج تا شش سالگی به سن بهره برداری میرسند . در مقایسه با سایر درختان سریع الرشد مانند صنوبر، پالونیا دارای رشد شدیدتری در چند سال اول زندگی است.. طی بررسیهای بعمل آمده چوب پالونیا کیفیت لازم را جهت تولیدات چوبی و خمیر کاغذ داراست . است.فاده از این درختان در زراعت چوب، ﻧﻬا لکاری در زمینهای آشاورزی، جنگلهای مخروبه و یا سوخته، در دوره کوتاهی موجب افزایش حجم چوب تولیدی در هکتار شده و کمبود چوب مصرفی صنایع را جبران خواهد نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر