مشاوره و اجرا کاشت درختان در شهر ری

planting trees-1
planting trees-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


چوب پالونیا بعد از بالزا، دومین گونه سبک دنیا است. یعنی بین دهم تا دهم چگالی(دانسیته) دارد. در واقع دانسیته پالونیا بسته به اینکه کجا کاشته شود و چند سالش باشد متفاوت است.. به این ترتیب یک متر مکعب چوب پالونیا تا کیلوگرم وزن دارد و لذا این سبک بودن یکسری از مقاومت‌ هایش را شاید کم کند.

عده‌ای دیگر می‌گویند بذرهای پالونیا پخش و اجازه رشد به دیگر درخت‌ها نمی‌دهد. بهتر است. بدانید بذرهای پالونیا در اواخر آذر ماه باز و پخش می‌شود و یکی از شرایط اصلی تبدیل بذر به نهال این هست که یک بستر کشت خوبی داشته باشیم که رطوبت، نور آن عالی باشد و از همه مهم‌تر طی دو هفته در شبانه روز دمای بستر کشت ما نباید زیر هفده، هجده درجه برسد که بذر پالونیا بتواند زنده بماند. همان‌طور که می‌دانید دمای آذر ماه گاهی به صفر درجه هم می‌رسد و در اقلیم کشورمان امکان زادآوری پالونیا از بذر در فصل پخش شدنش واقعاً صفر هست. ما با شرایط آزمایشگاهی و به‌سختی از بذر درخت پالونیا فرایند تولید را انجام می‌دهیم.

کشت چوب محیط‌زیست را حفظ کرده، قیمت تمام شده چوب را پایین آورده و امکان است.فاده از چوب‌های صنعتی و باکیفیت را فراهم می‌کند. کشت چوب همچنین سبب ایجاد گستره سبز در زمین‌ها شده و اکوسیستم‌های تازه‌ای ایجاد می‌نماید. در واقع جنگل زایی موقتی یکی دیگر از خصوصیات کشت صنعتی چوب است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر