مشاوره و اجرا کاشی استخری در شهر ری

Pool tile-1
Pool tile-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


این چسب ها با پلیمرهای تقویت شده تولید می شود که مناسب برای آب بندی کاشی کاری است.خر بوده، قدرت چسبندگی این چسب  به دلیل وجود پلیمر هایی با پایه ی سیمان بالا است. به همین خاطر به راحتی می توان از آن در تمامی سطوح با جنس های متفاوت است.فاده است..

همچنین از این چسب ها برای نصب کاشی و به عنوان ملاک آب بندی نیز میتوان است.فاده کرد، و باعث این می شود که آب به بیرون از است.خر نفوذ نکند و علاوه بر آنکه در نگه داشتن آب است.خر و عمر مصالح و مواد است.فاده شده در لایه های زیرین دیواره و کف است.خر بالاتر می رود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر