فروش کاشی حرارتی در بومهن

Thermal tile-1
Thermal tile-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


تزیینات دیوار و دکوراسیون همواره یکی از دغدغه‌های اصلی صاحب خانه است.. از گذشته تا به امروز از متریال‌های گوناگونی همچون چوب، گچ، سیمان، کاشی و ... به عنوان دیوارکوب هایی که به عنوان تزیین روی دیوار قرار می‌گرفتند است.فاده می‌شد. با روی کار آمدن کاشی به عنوان یک عنصر دکوراتیو سازندگان این صنعت به دنبال ارائه بهترین کاشی‌های دکوراتیو بوده اند . است.فاده از متریال هایی همچون فلزات در کاشیکاری تولیدکنندگان را ترغیب به ساخت کاشی هایی با است.فاده از شیشه نمود. امروزه کاشی شیشه ای یکی از جدیدترین مدل‌های کاشی دکوراتیو است. که طراحان دکور از آن برای ایجاد تحول و جذابیت بصری است.فاده می‌نمایند.

کاشی شیشه ای نوع جدیدی از مصالح دیوارکوب است. که به عنوان نما و تزیینات در دیوارها و کف ساختمان ها به کار گرفته می‌شود، کاشی‌های شیشه‌ای جایگزین مناسبی برای کاشی‌های دکوراتیو قدیمی هستند که در کنار نورپردازی مناسب، به علت رنگ‌بندی متنوع باعث ایجاد جلوه‌های بصری جذابی در نما می‌شوند. علاوه بر آن تنوع طرح و رنگ از آن یک محصول پرطرفدار ساخته است.. از جمله موارد مصرف کاشی‌های شیشه ای می‌توان به کاربرد آنها در سرویس‌های بهداشتی، دکوراسیون آیینه‌ ای، کاشی بین کابینتی در داخل آشپزخانه، ورودی ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، در فضای پشت تلویزیونی، ستون‌های دکوراتیو، دیوار‌های تزینی ، نمای آسانسورها ، سالن‌های پذیرایی و ... اشاره نمود.

بنا به گفته‌های تولیدکنندگان این محصول پوشش‌های نانومتری کاشی شیشه ای چسبندگی بسیار بالایی دارند و است.فاده از آنها یک ماندگاری دائمی دارد مگر آنکه شیشه به صورت فیزیکی آسیب ببیند و بشکند. در غیر اینصورت  پوشش‌های فلزی روی سطح شیشه برای همیشه باقی خواهند ماند.



( فروش ) های دیگر