مشاوره و اجرا کاشی در پردیس

tile-1
tile-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


در سند راهبرد توسعه صنعتی کشور در افق که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی شد، قرار شد ایران در این صنعت با ظرفیت تولید سالانه میلیون مترمربع و میلیارد دلار صادرات جایگاه چهارم جهان را کسب کند. به همین منظور در برنامه یادشده هشت‌هدف کلی درنظر گرفته شد که افزایش سهم صادرات کشور در بازارهای جهانی، است.خراج معادن و تولید محصولات کاشی و سرامیکی در مقیاس اقتصادی را می‌توان از جمله آنها دانست. باید یادآور شد که مسوولان صنعتی در طرح این برنامه، صنعت کاشی و سرامیک را جزو بخش‌های است.راتژیک درنظر گرفته بودند.

بر اساس آخرین آمار (مربوط به سال ) ایران به کشور جهان صادرات کاشی و سرامیک داشته که در این میان، کشور عراق با بیش از میلیون دلار واردات کاشی و سرامیک از ایران در مقام نخست بوده و بعد از عراق، کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، گرجستان، آذربایجان به ترتیب در ردیف‌های دوم تا ششم قرار داشته‌اند.

پراکنده‌کاری نیز یکی دیگر از مشکلات بخش معدن است.. به‌خاطر تنوع معادن کشور، هر کسی معدنی را انتخاب کرده و به‌طور غیرمتمرکز و بدون اطلاعات کافی و لازم، فعالیت‌ خود را شروع می‌کند که این عمل سبب بروز مشکلاتی در تهیه مواد اولیه برای صنایع کاشی و سرامیک شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر