خدمات و سرویس کراشر قوي براي انواع ورق ،پليت ، فوم در شرق تهران

Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-1
Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


بزرگترین عیب اسیدکلریدریک نسبت به اسید سولفوریک، خاصیت فرار بودن بیشتر آن است.. بنابراین تانک های اسیدشویی در بردارنده اسید کلریدریک، می بایست ایزوله باشند تا از گریز اسید جلوگیری شود. عملیات اسیدشویی پیوسته، معمولا بوسیله تا ۵ تانک با غلظت های متفاوت انجام می پذیرد. طول تانک ها نزدیک به تا ٫۵ متر است. و پشت سر هم قرار می گیرند.

هنگامی که قرار است. روی ورق سیاه فرایند نورد سرد صورت بپذیرد. معمولاً پوسته های اکسیدی روی سطح ورق سخت و ضد سایش می باشند. به همین دلیل اگر ورق ها بدون اسیدشویی و اکسید زدایی نورد سرد شوند، موجب خراب شدن سطح صیقلی غلتک های نورد سرد شده آنها از تلرانس خارج شوند و روی هم رفته فرآیند نورد سرد را با دشواری روبرو می سازد. اگر اتصال و یا چسبندگی پوسته های اکسیدی به سطح ورق سست و ضعیف باشد باعث دشواری دو چندان خواهد شد،. بنابراین لازم است. که سطح ورق، پیش از فرایند نورد سرد، حتماً تمیز و تهی از اکسید باشد.

ورق آلومینیوم در سری های و قابل عرضه به بازار است. که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. ورق آلومینیوم سری را با نام سیلیکون و منیزیوم شناخته می‌شود و به طور کلی، این دو عنصر،  دو عضو اصلی آلیاژی در ساخت این ورق‌های آلومینیم هستند. این در حالی است. که ورق آلومینیوم سری ، مقاومت بیشتری در برابر خوردگی آب شور دارد و در مدل های مختلفی در بازار وجود دارد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر