تولید و ساخت کراشر قوي براي انواع ورق ،پليت ، فوم در شهر جدید اندیشه

Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-1
Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید


امروزه عمده ی محصولات فلزی تولید شده به‌صورت ورق فولادی می باشد که هرکدام از انواع ورق‌ فولادی, جهت اهداف خاصی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. ورق‌ فولادی از مواد مختلفی تشکیل می شود که هر کدام در بخش مختلفی از صنعت و ساخت ساز ساختمان ها به کار می‌روند. همه ی انواع ورق فولادی هر کدام مشخصات فیزیکی و ساختاری خاصی دارند که با توجه به این ساختار از آنها در بخش های مختلف است.فاده می شود.

ساندویچ پانل برای کاربردهای متنوع از جمله سقفی، دیواری و سردخانه تولید می‌گردد. تفاوت ساندویچ پانل سقفی و دیواری در پروفایل ورق رویی می‌باشد که ساندویچ پانل سقفی دارای گام‌هایی می‌باشد که به آن امکان تحمل بار اضافی را می‌دهد. ولی در ساندویچ پانل دیواری از ورق پروفایل نما در هر دو طرف است.فاده می‌شود. عرض مفید ساندویچ پانل سقفی کمتر از عرض مفید ساندویچ پانل دیواری می‌باشد. محدودیت طول پانل تا طول ۵ متر است.. ضخامت عایق برحسب کاربرد مانند سردخانه، مرغداری، سالن ورزشی، انبار و سوله از تا ۵ سانتی‌متر قابل انتخاب است..

یکی دیگر از انواع ورق فولادی ، ورق رنگی است.. ورق رنگی در واقع ورق گالوانیزه‌ای است. که با یک پوشش رنگی الکترواستاتیک پوشانده شده. ورق‌های رنگی فولادی با تنوع رنگی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و معمولاً در تولید سقف سوله، آلاچیق و شیروانی‌ها، تولید لوازم‌خانگی و اداری، ساخت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر