فروش کراشر قوي براي انواع ورق ،پليت ، فوم در شهر ری

Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-1
Strong crusher for all types of sheets, plates, foam-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


ورق کرکره به شکل طرح دار شده ی ورق گالوانیزه و یا ورق رنگی گفته می شود. از نظر طول و عرض، ضخامت و وزن ورق گالوانیزه و ورق رنگی هیچ تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و تنها در قیمت با یکدیگر متفاوت اند که به شکل واضح ورق رنگی از ورق گالوانیزه گران تر است..

ورق پانچ، نوعی از انواع ورق است. که روی سطح خارجی خود، دارای حفره‌هایی است.. این ورق ها معمولا یا به صورت دستی و یا با دستگاه‌های CNC پانچ می‌شوند؛ نکته اینجاست که ورق پانچ از ورق‌های فلزی معمولی تولید می‌شود و در مراحل پس از نورد، حفره‌گذاری می‌شود.

شرکت ماموت با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متعهد و با تکیه برداشتن دانش فنی بالا توانسته گام های بسیار بلندی در جهت رشد و تعالی صنعت کشور و بهینه سازی مصرف انرژی برداشته و به عنوان یکی از پیشتازان ساخت ساندویچ پانل و سازه های سبک در ایران وخاورمیانه باشد.



( فروش ) های دیگر