مشاوره و اجرا کرکره برقی در بومهن

Electric shutters-1
Electric shutters-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


کرکره برقی های صنعتی به دلیل وزن بالای ان ها و همچنین میزان تردد بالای روزانه در آن ها دارای موتور های قوی و ولتاژ کاری بالایی هستند، شما میتوانید برای است.علام قیمت موتور کرکره برقی صنعتی و همچنین مشاهده لیست قیمت انواع درب کرکره ای برقی صنعتی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید.

با توجه به توضیحات مشخص شد که درب های اتوماتیک صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت های آنها نیز متفاوت می باشد. درب های صنعتی در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند و سرعت کار آنها نیز بالاتر از سایر درب های می باشد. سرعت حرکت درب های صنعتی اتوماتیک به نوع موتور آنها بستگی دارد. همچنین این نوع درب های در برابر تغییرات جریان و ولتاژی که ممکن است. در محیط های صنعتی اتفاق بیفتد مقاومت خوبی دارند.

کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است. و برای است.فاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر