خدمات و سرویس کرکره برقی در شرق تهران

Electric shutters-1
Electric shutters-2



تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


کرکره برقی های صنعتی به دلیل بالا بودن تردد در آن ها دارای موتور قوی بوده و به دلیل آلومینیومی بودن جنس تیغه های آن یکی از ایمن ترین نوع کرکره برقی های موجود در بازار می باشند. لازم به ذکر است. این نوع کرکره برقی انتخاب عموم مردم نمیباشد و فقط افرادی که به دنبال کرکره برقی برای سوله و یا کارگاه خود هستند این نوع کرکره برقی را انتخاب می نمایند. پیشنهاد میشود برای کسب اطلاعات در رابطه با

با توجه به توضیحات مشخص شد که درب های اتوماتیک صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت های آنها نیز متفاوت می باشد. درب های صنعتی در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند و سرعت کار آنها نیز بالاتر از سایر درب های می باشد. سرعت حرکت درب های صنعتی اتوماتیک به نوع موتور آنها بستگی دارد. همچنین این نوع درب های در برابر تغییرات جریان و ولتاژی که ممکن است. در محیط های صنعتی اتفاق بیفتد مقاومت خوبی دارند.

مهمترین ویژگی کرکره برقی صنعتی قدرت موتور آن است. زیرا لازم است. که موتور کرکره برای صنعتی بسیار قوی باشد.برای کرکره صنعتی که ابعاد بزرگتری دارد از موتور سه فاز است.فاده می شود که وزن کشی این موتور کرکره برقی در حدود ۵ کیلوگرم است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر