مشاوره و اجرا کرکره برقی در شرق تهران

Electric shutters-1
Electric shutters-2



همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 


کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است. و برای است.فاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

در ورودی های سالن و درب ورودی سرد خانه ها بهتر است. از تیغه گالوانیزه است.فاده نمود چرا که از لحاظ عایق بندی هوا بهترین گزینه می باشد. اما در محوطه های باز که امکان در معرض قرار گرفتن آب و باران می باشد بهتر است. از تیغه آلومینیوم دوجداره سایز است.فاده شود.

کرکره‌های صنعتی درب‌هایی با سیستم غلتکی عمودی هستند که معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم در ساخت آن است.فاده می‌شود. در واقع این کرکره‌ها نوعی درب صنعتی هستند که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. دستگاهی به این نوع درب‌ها متصل است. که به صورت خودکار بالا و پایین می‌رود و ایمنی این نوع درب‌ها را به حداکثر می‌رساند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر