خدمات و سرویس کرکره برقی در شهر جدید اندیشه

Electric shutters-1
Electric shutters-2



درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


استفاده از درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای به دلیل سرعت بالا در نقل و انتقال و جلوگیری از تلف شدن انرژی گرمایشی یا سرمایشی به عنوان یک گزینه از گزینه های بسیار مطلوب در اماکن صنعتی همچون کارخانه ها است.. با توجه به این که ورودی سوله های صنعتی  عریض هستند و تردد وسایل نقلیه مانند کامیون، لیفتراک و ...از آن ها بسیار زیاد است.، بهتر است. که از درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای به همراه موتورهای ساید صنعتی که گیر بکس آن ها مستقیم است. را برای نصب انتخاب کنید.

موتور های این درب، قدرت و سرعت مختلفی دارد. موتور درب اتوماتیک صنعتی، ساید (گیربکسی) است.. قدرت آن از ۵ نیوتن تا ۵ نیوتن و سرعت آن از ۵/ دور در دقیقه تا دور در دقیقه است.. قدرت و سرعت موتور می­تواند نسبت به مکانی که درب اتوماتیک نصب می­شود، متفاوت باشد.

با توجه به شرایط محیط های صنعتی و تردد خودرو های سنگین و همچنین تعداد تردد بالا هم نوع موتور و هم نوع تیغه و جنس آن را باید متناسب با محیط در نظر گرفت. با توجه به توضیحاتی که در بخش درب اتوماتیک کرکره ای در قسمت درب های خانگی و تجاری داده شد، می‌توان گفت که موتور توبولار تقریبا در صنعت زیاد به کار گرفته نمی‌شود. بدلیل قیمت مناسب موتور های ساید زنجیری نسبت به موتور گیربکسی بیشتر از موتور های ساید زنجیری است.فاده می‌گردد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر