مشاوره و اجرا کرکره برقی در شهر جدید اندیشه

Electric shutters-1
Electric shutters-2



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


از جمله دیگر مزایای کرکره برقی از نوع صنعتی تنوع در طرح و رنگ این نوع کرکره برقی می باشد. کرکره صنعتی همواره در طرح های متعددی در بازار تولید و عرضه میگردد، امکان چاپ بر روی این نوع کرکره برقی باعث شده است. تا در صورت بسته بودن کارگاه نیز افراد و مشتریان بتوانند از برند و شماره تلفن کارخانه بهتره مند شوند.

برای نصب کردن کرکره برقی از نوع صنعتی باید از یک متخصص کمک بگیرید، به دلیل وزن بالای این نوع کرکره برقی معمولا از چند نفر برای نصب است.فاده میشود. برای کسب اطلاعات در رابطه با کرکره برقی های صنعتی و نصب آن ها با کارشناسان ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید ( خط) ۵۵ – .

لازم به ذکر است. با توجه به این که اغلب سوله ها در محیط های صنعتی و خارج از شهر قرار دارند و در این نواحی وزش شدید باد وجود دارد باید از نصب تیغه های دارای سوراخ ( مانند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر