فروش کرکره برقی در شهر ری

Electric shutters-1
Electric shutters-2



شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


کنترل کرکره‌ ها کاملاً راحت است. و برای است.فاده در کارخانه‌ها و انبارها بسیار مناسب بوده و امنیت بالایی را برای انواع مکان‌ها فراهم می‌کنند. بسیاری از صنایع به دلیل موقعیت مکانی نامناسب خود در معرض شرایط آب و هوایی نامساعدی هستند، لذا در چنین صنایعی درب کرکره‌ای بهترین انتخاب است. زیرا به سرعت و به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود.

کرکره‌های صنعتی درب‌هایی با سیستم غلتکی عمودی هستند که معمولاً از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم در ساخت آن است.فاده می‌شود. در واقع این کرکره‌ها نوعی درب صنعتی هستند که به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. دستگاهی به این نوع درب‌ها متصل است. که به صورت خودکار بالا و پایین می‌رود و ایمنی این نوع درب‌ها را به حداکثر می‌رساند.

یکی دیگر از مزایای کرکره صنعتی محافظت کردن ان از محیط داخل سوله در برابر نور خورشید و عوامل طبیعی می باشد. در بسیاری از کارخانه ها که نور خورشید برای محصولات زیان بار خواهد بود است.فاده از این نوع درب کرکره ای گزینه خوبی می باشد.



( فروش ) های دیگر