فروش کرکره برقی در شهر ری

Electric shutters-1
Electric shutters-2



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


برای نصب کردن کرکره برقی از نوع صنعتی باید از یک متخصص کمک بگیرید، به دلیل وزن بالای این نوع کرکره برقی معمولا از چند نفر برای نصب است.فاده میشود. برای کسب اطلاعات در رابطه با کرکره برقی های صنعتی و نصب آن ها با کارشناسان ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید ( خط) ۵۵ – .

یکی از اصلی ترین ویژگی های کرکره صنعتی امکان کنترل از راه دور آن می باشد. در این نوع کرکره دیگر حتی نیازی به پیاده شدن از ماشین خود ندارید و تنها با فشردن یک دکمه که بر روی ریموت درب کرکره صنعتی قرار گرفته است. میتوانید اقدام به باز و بسته نمودن درب نمایید.

 کرکره اتوماتیک صنعتی وسیله­ ای برای باز و بسته کردن ورودی­ های بزرگ با داشتن مکانیزمی خاص اما ساده است.. کرکره بزرگ صنعتی در کارخانه­ ها و محیط های صنعتی کاربرد بسیاری دارند. این موضوع بدلیل کاهش زمان حمل و نقل­ و جلوگیری از تلف شدن انرژی گرمایشی و سرمایشی از اهمیت بالایی برخوردار است..



( فروش ) های دیگر