مشاوره و اجرا کرکره برقی در شهر ری

Electric shutters-1
Electric shutters-2



شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.


هنگام خرید کرکره برقی، در خصوص موتور مناسب نیز دقت نظر مضاعفی به خرج دهید. یک موتور کرکره برقی ضعیف، هم به زودی خراب می ‌شود و هم نیروی مناسب برای تحرک درب را فراهم نمی‌ نماید. موتورهای بی ‌کیفیت، مصرف برق را به شدت افزایش می‌ دهند؛ به این ترتیب شما نه تنها برای خرید جنس ارزان قیمت سود نمی‌ کنید، بلکه ماهانه مبلغ بسیار زیادی نیز زیان خواهید دید. این مسئله در خصوص کرکره‌هایی که دائما باز و بسته می ‌شوند، نمود بیشتری دارد، همچنین موتورهای ارزان، آلودگی صوتی فراوانی به همراه دارند. آلودگی صوتی در کوتاه مدت اثرات فراوانی روی سلامت روان اعضای خانواده می گذارد. در صورت ادامه این روند نیز منجر به وارد شدن صدمات جدی به پرده گوش می ‌گردد

در ورودی های سالن و درب ورودی سرد خانه ها بهتر است. از تیغه گالوانیزه است.فاده نمود چرا که از لحاظ عایق بندی هوا بهترین گزینه می باشد. اما در محوطه های باز که امکان در معرض قرار گرفتن آب و باران می باشد بهتر است. از تیغه آلومینیوم دوجداره سایز است.فاده شود.

 کرکره اتوماتیک صنعتی وسیله­ ای برای باز و بسته کردن ورودی­ های بزرگ با داشتن مکانیزمی خاص اما ساده است.. کرکره بزرگ صنعتی در کارخانه­ ها و محیط های صنعتی کاربرد بسیاری دارند. این موضوع بدلیل کاهش زمان حمل و نقل­ و جلوگیری از تلف شدن انرژی گرمایشی و سرمایشی از اهمیت بالایی برخوردار است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر