مشاوره و اجرا کف ال ای دی استیج نوری پیست رقص و کفپوش LED در شهر جدید اندیشه

LED floor, light stage, dance floor and LED flooring-1
LED floor, light stage, dance floor and LED flooring-2



ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


قابلیت پرتابل در مدل های ABS نسبت به بدنه های فلزی نوع ال ای دی شرایط بهتری دارند. چرا که نسبت به آن ها سبک تر بوده و وزن کم تری را شامل می شوند. همچنین در این مدل نیز به دلیل میزان عایق مناسبی که دارد، در برابر رطوبت، خوردگی و آب بسیار مقاوم تر از نوع بدنه فلزی هستند. در مجموع خرید یک سیستم روشنایی و یا نورپردازی نیازمند دریافت مشاوره صحیح و خرید از یک مجموعه معتبر است.. که هم از کیفیت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد، و هم سابقه و رزومه قابل قبولی داشته باشد. به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات جامع در مورد این محصول، و سایر خدمات و محصلات این مجموعه همانند

برای خرید این محصول توجه به نکات مختلفی بسیار لازم است.. چرا که علاوه بر زیبایی و نورپردازی کیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اولین نکته در زمان خرید این محصول توجه به کیفیت و ظاهر آن است.. امروزه انواع کفپوش ال ای دی در مدل های شیشه ای، پک و فلزی تولید و عرضه می شوند. در این سه نوع، مدل های LED و شیشه ای از زیبایی بیشتری برخوردار بوده و جلوه بهتری را نیز به نمایش می گذارند. بدنه های این مدل ها نیز از پروفیل های شبکه بندی، باکس های فلزی و البته باکس ABS تشکیل شده اند. که هر سه این مدل ها کیفیت ساخت مناسب و است.حکام خوبی دارند. و به حدی موارد ایمنی است.اندارد در آن ها رعایت شده، که می توان بدون مشکل خاصی از آن ها و نورپردازی زیبای آن ها بهره برد.

مهم ترین ویژگی و مزیت این مدل از کفپوش ها امکان جابجایی آن می باشد. به همین خاطر اگر برای برگزاری مراسمات مختلف و یا نیاز به تغییر مکان نیاز به جابجایی کفپوش داشتید، مدل رنتال می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. این محصول که با نام های کفپوش ال ای دی رنتال، پیست و یا کف نورانی رنتال و&#; نیز شناخته می شود، دارای واحدهایی با اندازه متر مربع می باشد. که با چسباندن و در کنار هم قرار دادن تکه های آن می توان است.یج زیبایی را به وجود آورد. در این مدل نیز امکان اجرای افکت ها و نورپردازی های مختلف وجود دارد. تا با همخوانی با موزیک و جذابیت های نورانی که ایجاد می کند، یک محصول با کیفیت و زیبا قلمداد شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر