فروش کف ال ای دی استیج نوری پیست رقص و کفپوش LED در شهر ری

LED floor, light stage, dance floor and LED flooring-1
LED floor, light stage, dance floor and LED flooring-2



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


تنوع بالایی از پیست رقص یا کفپوش ال ای دی در بازار موجود است. و شما می توانید بسته به فضایی که در اختیار دارید اندازه و تعداد این پیکسل ها را مشخص نمایید. همچنین رنگ نور انواع است.یج کف یا است.یج ال ای دی قابلیت تغییر دارد و حتی می تواند در زمان روشن بودن تصاویر مختلفی را نیز به نمایش بگذارد.

یکی از انواع کفپوش های ال ای دی، مدلی است. که نسبت به راه رفتن بر روی خود واکنش نشان می دهد. این کفپوش که به منظور زیباسازی شهری در بخش های عابر پیاده نصب می شوند، افکت های جذاب و مختلفی دارد. به طور مثال با نمایش تصویر دریا و عبور یک عابر از روی آن، موج هایی بر روی آب ایجاد می شوند. که برای هر بیننده ای جذاب خواهد بود. است.فاده از خلاقین و ایده های مختلف در ساخت این است.یج ها بسیار زیاد بوده و می توان تنوع بالایی از آن ها را پیدا کرد. همچنین در پارک ها و یا محیط های اینچنینی در کنار این است.یج ها می توان از انواع

امروزه کفپوش های LED  به یکی از مهم ترین المان ها در طراحی سالن ها و تالار هایی که مختص برگزاری جشن و مراسم اند، تبدیل شده اند؛ این تکنولوژی مدرن با است.فاده از نرم افزار های خاصی طیف گسترده ای از رقص نور در رنگ های مختلفی را نمایش می دهد؛ این تجهیزات با توجه به قابلیت و تنوع فراوانی که دارند، امکانات جذاب و خیره کننده ای را به منظور



( فروش ) های دیگر