فروش کف ساب و موزائیک ساب در شرق تهران

Saab floor and Saab mosaic-1
Saab floor and Saab mosaic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


در این زمینه می‌توان موزاییک‌های سیمانی، شیاردار، سنگ‌دار، پلاکی و شسته را نام برد و برای مثال، ساب زنی برای موزاییک‌های شیاردار توصیه نمی‌شود، چراکه برجستگی یا شیار آنها در حین عملیات ساب‌زنی از بین می‌رود. در عوض برای این موزاییک‌ها باید از روش کفشویی است.فاده شود. لازم به ذکر است. در برخی از مدل‌های موزاییک ساب نیز قابلیت است.فاده از شلنگ آب و کف سابی مرطوب وجود دارد.

برندهای پوکا، ای جی پی، متابو، بوش، محک و ... انواع مدل‌های موزاییک ساب را تولید می‌کنند. برای خرید کف ساب و موزاییک ساب لازم است. ابتدا با مشخص‌کردن کاربرد مورد نظر در خانه، فروشگاه یا پاساژ، همچنین با مطالعه در مورد برندها و مدل‌های این ابزارها و مشخصات فنی آنها انتخاب بهینه‌ای داشته باشید و با توجه به قیمت موزاییک ساب در انواع و برندهای مختلف و توانایی پرداختتان برای خرید این ابزار پرکاربرد اقدام کنید.

شناخت نوع کفپوش مورد است.فاده، کلید تعیین بهترین پولیشر یا کف ساب بوده، بدین‌صورت که کفپوش‌‌های بتنی،  مرمری، چوبی و موزاییکی به روش‌های مختلفی برای کف‌سابی و پرداخت و در نتیجه ماشین‌های متفاوتی نیاز دارند. است.فاده از دستگاه ناسازگار یا نوع نامناسب پد برای ابزار می‌تواند موجب خراب‌شدن کفپوش‌ها شود. موزاییک‌ها نیز انواع مختلفی دارند و از روش‌های مختلفی برای تمیزکردن و ساب زدن آنها است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر