مشاوره و اجرا کف سازی در شهر جدید اندیشه

Flooring-1
Flooring-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


کف صنعتی کاربردی ترین کف موجود در بازار برای مشاغل تجاری است.. وقتی با کفپوش لاستیکی یا سرامیکی مقایسه می شود، در دفع مواد شیمیایی یا مایعات ریخته شده بهتر است.. کف های صنعتی اپوکسی برای شرکت هایی که به دنبال راه حل کف ضد لغزش هستند بهترین گزینه است. .

یکی از بهترین گزینه‌های کف سازی سالن‌های صنعتی برای افرادی که بودجه کمی دارند، کفپوش وینیل یا   PVC است.. این پوشش از جنس پلی وینیل کلراید ساخته شده و چندین لایه دارد: لایه رویی که ضد اشعه UV است.، لایه میانی که جهت مقاوم سازی کفپوش است.فاده می‌شود و یک لایه زیرین که از انحراف آن جلوگیری می‌کند.

به طور کلی کف سازی صنعتی به چند منظور انجام می شود. این موارد و اهداف شامل مواردی همچون مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر ساییدگی و خراش، مقاومت در برابر فشار و وزن های سنگین، سهولت در تعمیر و نگهداری آن ها و...می شود. فرص کنید که یک شرکت و یا یک مهندس ساختمان بخواهد هنجار شکنی کند و از



( مشاوره و اجرا ) های دیگر