مشاوره و اجرا کف سازی در شهر ری

Flooring-1
Flooring-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


این بتن که با افزودن مواد افزودنی ویژه تولید می شود، دارای سطح بالای مقاومت مکانیکی، سطوح فوق العاده صاف، ظرفیت های تحمل بار زیاد و موجب صرفه جویی در وقت است.. همچنین با افزودن رنگدانه های رنگی، کف های صنعتی نیز می توانند در نسخه های رنگی اجرا شوند.

با است.فاده از پوشش‌های سخت صنعتی، شما به راحتی کف معمولی سیمان را به یک سطح غیر متخلخل تبدیل خواهید کرد. این مزیت از کفپوش صنعتی برای است.فاده در مواردی که نظم و نشت نظیر رنگ آمیزی، نجاری و نگهداری از آن است.فاده می‌شود، ایده‌آل است.. کفپوش‌های سخت لکه‌ها را نیز دفع می‌کند، در نتیجه شما را قادر می سازد بدون زحمت هرگونه کثیفی را پاک کنید.

علیرغم دوام کفپوش صنعتی، در نظر گرفتن تعدادی از عوامل برای اطمینان از پایان کار با دوام و عملکرد بالا از اهمیت حیاتی برخوردار است.. این امر به ویژه در محیط‌های صنعتی، جایی که کف مجبور است. در برابر سو chemical است.فاده شیمیایی از انواع مواد از جمله آب، گرد و غبار، سوخت‌ها، ضد عفونی کننده‌ها، اسیدها، روان کننده‌ها و در صنایع خاص، محصولات جانبی مواد غذایی از جمله قندها، روغن‌های گرم مقاومت کند، اگر کنترل نشود، ادقام شیمیایی می‌تواند علاوه بر تخریب سطح، باعث خورد شدن آن در بستر بتن شود و آن را تحت تأثیر قرار دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر