مشاوره و اجرا کف سازی در پردیس

Flooring-1
Flooring-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


ما محصولات کفپوش اپوکسی داریم که سطح آنها را خشک و مقاوم و بدون درز است. که به راحتی از هرگونه گرد و غبار، خاک پاک میشود. در نتیجه سهولت تمیز کردن، کفپوش اپوکسی ما برای آماده سازی دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها و بسته بندی گیاهان ایده آل است..

کفپوش صنعتی بسیار مقاوم، کاربردی، با دوام و ایده آل برای سالن های مهندسی و مونتاژ می باشد. سطح کفسازی شده با کفپوش صنعتی  مناسب می تواند % مقاوم در برابر اکتریسیته ساکن و مقاوم در برابر ضربه باشد و از قطعات و تجهیزات در برابر آسیب  و گرد و غبار محافظت نماید.

در صورتی که احساس می‌کنید کفپوش مغازه شما فرسوده و قدیمی به نظر می‌رسد، می‌تواند زمان تغییر شکل کف شما باشد. صرف نظر از دلایل تغییر گاراژ یا مغازه، در صورت است.فاده از کفپوش‌های صنعتی وضعیت بهتری خواهید داشت. نه تنها در هزینه، در وقت خود هم صرفه جویی خواهید کرد بلکه برای چندین سال آینده از سرمایه گذاری خود لذت خواهید برد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر